Cinema 4D motion design

A Cinema 4D piacvezető a 3D motion design területén, köszönhetően intuitív, felhasználóbarát felületének és rugalmas eszközkészletének. Emellett kiválóan integrálódik egyéb szoftverekbe is, mint például az Adobe Photoshop, Illustrator vagy After Effects. Széles körben alkalmazzák a kreatív ipar minden területén, legyen az filmes VFX, termékvizualizáció, építészeti látványtervezés vagy broadcast megjelenítések. A tanfolyam a Cinema 4D alapvető megismerésén kívül betekintést ad a fotorealisztikus képalkotás alapelveibe is az Arnold render engine-nel kombinálva, mely napjaink egyik legnépszerűbb és legerőteljesebb professzionális képalkotó motorja.

 

A tanfolyam mindenkinek szól, aki szívesen megismerkedne a 3D-s képalkotás és motion design, illetve a fotorealisztikus renderelés alapjaival. A tanfolyamon a Cinema 4D úgynevezett “MoGraph” eszköztárára fókuszálunk, mely segítségével látványos mozgó 3D grafikákat tudunk létrehozni. A tematika végén pedig betekintünk az élethű képalkotási folyamatokba is.

 

Neked szól a tanfolyam, ha:

  • Érdekel a 3D animáció és motion design, és szeretnél megismerkedni a fotorealisztikus renderelés alapjaival.
  • Van már gyakorlatod más képalkotó szoftverekkel, és szeretnéd a munkáidba integrálni a 3D alkotásokat is.
  • Eddig 2D grafikával foglalkoztál, de kipróbálnád magad a 3D világában is.
  • Nem tutorialokból, hanem oktató segítségével, gyakorlati példákon keresztül szeretnél tanulni.
  • A tanfolyamra tudsz hozni magaddal saját laptopot, melyen később is kényelmesen tudsz dolgozni.
97
zold
Üzenetedben add meg a telefonszámodat, és írd meg, ha jogosult vagy diákkedvezményre.
On
Cinema 4D
Off
Kezdés:
Október 1.
Jelentkezés:
Szeptember 22-ig
Ütemezés:
4 hét, heti 2x3 óra (összesen 24 óra)
Időpont:
kedd+csütörtök 18:00-21:00
Ár:
79.000 Ft / diákoknak 63.000 Ft (bruttó)

Tematika

Bevezetés a Cinema 4D-be:

  • Navigáció a modelltérben.
  • Alapvető szerkezeti felépítés ismertetése és működtetése (objects manager, atributes manager).
  • Move, Scale, Rotation eszközök használata.

 

Prametrikus modellezés:

  • Base objetc-ek ismertetése és használata.
  • Generator-ok ismertetése és használata.
  • Deformer-ek ismertetése és használata.
  • Alapvető modellezési eszközök bemutatása.

 

3D motion graphics alapjai:

  • A Cineam 4D MoGraph motion graphics eszközpalettájának ismertetése.
  • Fizikai szimulációk alapjai.

 

Textúrázás, shader-ek és render:

  • Metarial editor ismertetése és használata.
  • Világítási és render alapismeretek elsajátítása Arnold render engine-ben.