Online marketing 1. – ONLINE

A digitális hirdetési és kommunikációs eszközök jelentősége egyre nagyobb az üzleti életben és a marketing területén. Ezért a közösségi média és PPC (pay-per-click) hirdetési felületek alapszintű ismerete, eredményeinek mérése és megértése mára minden marketinggel vagy vállalkozásirányítással foglalkozó ember számára nélkülözhetetlen – ha másért nem, azért, hogy értse munkájának a kontextusát. Kisebb cégeknél érdemes a digitális hirdetési és kommunikációs eszközöket házon belül tartani, míg nagyobb szervezeteknél a beszállító ügynökség munkájának felügyeletéhez és a marketing stratégia kitalálásához elengedhetetlen az említett eszközök alapszintű ismerete.

 

A tanfolyam a legelterjedtebb online hirdetési felületek – Facebook Ads, Google Ads – valamint a Google Analytics és a keresőoptimalizálás (SEO) működését mutatja be, és alaptudást ad magabiztos kezelésükhöz.

 

Együtt éri meg!

A tanfolyam az online marketing képzés átfogó ismereteket adó, alapozó része, melyre haladó PPC és SEO+Analytics tanfolyamok épülnek. Ha a teljes képzésre jelentkezel a jelentkezési időszak végéig, 10% kedvezményt adunk a tanfolyamok árából.

Felhívjuk a figyelmet, hogy szervezési okok miatt túljelentkezés esetén előnyben részesítjük azokat, akik a teljes képzésre (mindhárom tanfolyamra) jelentkeznek.

 

Online tanfolyam

A tanfolyam a járványhelyzet miatt 2020. őszén csak online formában indul. A távoktatás kényelmes, hatékony és országosan mindenhol elérhető tanulási lehetőséget kínál. Az online tanfolyammal kapcsolatos információkat és ajánlásokat részletes tájékoztatónkban találod. A tanfolyamból egy délelőtti és egy esti időpontot is meghirdettünk, a jelentkezéskor kérjük írd meg, hogy melyik időpont lenne jó.

 

Neked szól a tanfolyam, ha:

  • Szeretnéd megismerni a digitális ügynökségek által legtöbbször használt online marketing eszközöket.
  • Kommunikációs felsőfokú képzésben tanulsz, és érdekel a digitális kommunikáció.
  • Gyakornoki vagy junior szintű digital marketing pozícióra pályázol.
  • Vállalkozóként cégedet vagy termékedet online is hirdetnéd, és szeretnéd hatékonyan elérni célközönségedet.
  • Nem tutorialokból, hanem tapasztalt oktató segítségével, gyorsan és hatékonyan szeretnél tanulni.
  • Szereted, ha egy tanfolyamon minden órán kiemelt időt szentelnek a hallgatói kérdéseknek.
277
278
lila
Üzenetedben írd meg, hogy melyik időpont lenne jó (délelőtt/este/mindkettő) és jelezd, ha jogosult vagy diákkedvezményre. Ha a teljes online marketing képzésre jönnél, elég itt jelezned.
On
Online marketing 1. – ONLINE
Off
Kezdés:
Október 6. (ezt követően februárban)
Jelentkezés:
Szeptember 27-ig
Ütemezés:
3 hét, heti 2x3 óra (összesen 18 óra)
Délelőtt:
kedd+csütörtök 9:00-12:00
Este:
kedd+csütörtök 18:00-21:00
Ár:
59.000 Ft / diákoknak 47.000 Ft (bruttó)
Ár csomagban:
53.000 Ft / diákoknak 41.000 Ft (bruttó)

Tematika

Online marketing lehetőségek Magyarországon

  • Magyar reklámpiac bemutatása.
  • Mire jók / mire nem jók az online hirdetési megoldások?
  • Milyen előnyei/hátrányai vannak más offline megoldásokkal szemben?
  • Hogyan vágj bele?

 

Google Ads

  • Hirdetési fiók létrehozása gyakorlatban.
  • Kampánytípusok, hirdetésformátumok bemutatása.
  • Google Kereső kampányok működési elve, tippek, trükkök, egyszerűbb optimalizálási megoldások.
  • Egy konkrét keresési kampány létrehozása a felületen.
  • Fontosabb metrikák, jelentésük, értelmezésük.

 

Facebook & Instagram Ads

  • Business manager, Ads manager, Facebook oldal létrehozása a gyakorlatban.
  • Social media jelenlét általánosságban (azaz mit érhetünk el fizetett hirdetések nélkül).
  • Kampány típusok és hirdetési formátumok bemutatása.
  • Célzási lehetőségek.
  • Mire figyeljünk oda a hirdetések készítésekor.
  • Facebook pixel és konverziómérés.
  • Egy konverziós kampány létrehozása a gyakorlatban.
  • Fontosabb metrikák, jelentésük, értelmezésük.
  • Optimalizálás alapok.

 

Google Analytics

  • A mérésről általában.
  • Analytics fiók létrehozása a gyakorlatban, mérőkód elhelyezés, Google Ads összekötés.
  • Legfontosabb riportok, hasznuk, értelmezésük.
  • Célok beállítása, közönségek létrehozása.
  • UTM paraméterezés.

 

SEO és UX alapok

  • SEO vs PPC – mi a különbség a kettő között?
  • Onsite és Offsite SEO alapok.
  • Technikai SEO – a leggyorsabban javítható hibák.
  • Weboldal UX bevált megoldások, tipikus kerülendő hibák.