Marczinkó Ágnes

Marczinkó Ágnes

Szabadúszó PPC szakértő, széles körű tapasztalattal, aki mindig nyitott az új megoldásokra.

Tanfolyamvezető

A Budapesti Műszaki Egyetemen szerzett műszaki menedzser alap- illetve közgazdász mesterdiplomát - utóbbi nagy segítséget jelent neki abban, hogy az Excel táblákat rutinosan kezeli és szeret modellekben gondolkodni. A szakmájához kapcsolódó hirdetési alapokkal a BME Marketing Tanszék továbbképzésén ismerkedett meg. A Facebook hirdetéseket még gyakornokként a MOL Magyarországnál, a Google Ads-t pedig a NEO Interactive Kft.-nél tanulta meg. A további online felületeket pedig szabadúszóként volt rákényszerülve, hogy jobb megtérülési számokat adjon az ügyfeleknek.

 

Szabadúszó PPC szakértőként külföldi márkák hirdetéseit menedzseli, a We Love Digital Kft. ügyvezetőjeként pedig a hazai kkv szektornak nyújt segítséget Facebook, Google hirdetésekben, SEO-ban, és marketing automatizálásban. Fontosnak tartja, hogy a "nagyok" mellett más, külföldön jól menő, de itthon még kevésbé használt online felületi lehetőségeket is megmutasson a közép- és nagyvállalatok számára. Az utóbbi 5 évben számos jelentős hazai márka Facebook hirdetéseit és oldalait menedzselte, többek között: K&H Bank, MOL, SOLE Mizo, Aldi, Dr. Oetker, Nanushka, Szentkirályi Ásványvíz, Zwack, Budapesti Metropolitan Egyetem, Marysia... Munkája elismeréseként 2018-ban az "Év IT szabadúszója" díjat kapott.

 

Férjével és családjával közösen viszik a házi lekvárok, szörpök és zöldségkrémek készítésével foglalkozó Katyvasz márkát. Szabadidejében otthon meditál, jógateremben oktat, vagy épp a Magas-Tátrában túrázik. Ezek mellett marketinges fesztiválokon lehet vele összefutni az előadások között.

 

Tanfolyamok: Online marketing 2: PPC gyakorlat | Online marketing 3: SEO+Analytics