Online marketing 2: PPC gyakorlat

Egyszerűbb online hirdetéseket sokan létre tudnak hozni, azonban komplex kampányok kezelésével már kevesebben próbálkoznak meg önállóan. Az alapismeretekre építve a PPC tanfolyamon gyakorlófeladatok segítségével, részletesen megismerheted a fizetős kampányok kezelését, és ezzel együtt azokat a beállításokat, melyek lehetővé teszik a hirdetési költségek csökkentését és a célközönség hatékonyabb elérést. A technikai ismeretek mellett nagy hangsúlyt fektetünk a sales funnel modell alkalmazására és a gyakorlati trükkökre. A Facebook és a Google mellett alapszinten megismerheted a Magyarországon is egyre népszerűbb online hirdetési felületeket is (Reddit, Pinterest, Twitter, LinkedIn, Spotify, Waze, SnapChat és influrencerek).

 

Együtt éri meg!

A PPC tanfolyam az online marketing képzés része, melyet az alapozó és a haladó SEO+Analytics tanfolyamok tesznek teljessé – ezért a tanfolyamok árából 10% kedvezményt adunk, ha a teljes képzésre jelentkezel. A tanfolyam elvégzésének előfeltétele az online marketing alapismerete, azaz az első modul elvégzése, vagy tematikájának felhasználói szintű ismerete.

 

Neked szól a tanfolyam, ha:

  • Alapszinten kezeled a Facebook és a Google hirdetéseket, és szeretnéd megtanulni ezeket hatékonyabban és komplexebben használni.
  • Cégedet vagy termékedet online hirdetnéd, és szeretnél komplex kampányokat önállóan kezelni.
  • Szeretnél továbblépni a senior szintű digital marketing pozíció felé.
  • Nem tutorialokból, hanem tapasztalt oktató segítségével, gyorsan és hatékonyan szeretnél tanulni.
277
lila
Üzenetedben írd meg, ha jogosult vagy kedvezményre.
On
Online marketing 2: PPC gyakorlat
Online marketing képzés (1+2+3)
Off
FORMA:
Online
KEZDÉS:
Október 29.
JELENTKEZÉS:
Október 27-ig
ÜTEMEZÉS:
3 hét, heti 2x3 óra (összesen 18 óra)
IDŐPONT:
kedd+csütörtök 18:00-21:00
ÁR:
79.000 Ft / csomagban 71.000 Ft (bruttó)
DIÁKOKNAK:
63.000 Ft / csomagban 55.000 Ft (bruttó)
CÉGEKNEK:
79.000 Ft / csomagban 71.000 Ft +ÁFA

Tematika

Sales funnel és marketing stratégiai alapok

  • Alapfogalmak tisztázása, sales funnel szintek áttekintése.
  • Célcsoport meghatározása és tesztelése.
  • Konkurencia elemzési eszközök.
  • Kulcsszókutatás.
  • Marketing stratégia összerakása éves, havi és heti szintre.
  • Tartalommarketing.
  • Hirdetés szövegírási technikák elméletben és a gyakorlatban.
  • Bevált hirdetési sablonok.

 

Google Ads haladó szinten: YouTube, Display, Shopping

  • YouTube csatorna indításának és fenntartásának a lépései.
  • Konkrét kampányok létrehozása a felületen.
  • Sales funnel szintek és a Google Ads összekapcsolása.
  • Fontosabb metrikák, jelentésük, értelmezésük.

 

Google Search kampány haladó szinten

  • Hatékony kampányszerkezet kialakítása.
  • Hirdetésbővítmények beállítása.
  • Kulcsszó egyezési típusok használata haladó szinten.
  • Aukció statisztika riport elemzése.
  • Automata szabályok beállítása.
  • Kiegészítő célzási lehetőséget a kereső hirdetésekben.
  • Dinamikus keresési kampány beállítása.
  • Dinamikus hirdetés szövegek használata.
  • Google Ads Editor.

 

Facebook & Instagram Ads haladó szinten

  • Facebook haladó célcsoport beállítások.
  • Sales funnel és a Facebook/Instagram kampányok összehangolása (webshop és szolgáltatások).
  • Facebook katalógus beállítása és használata a gyakorlatban.
  • Remarketing kampány létrehozása a gyakorlatban.

 

Szövegírás és Instagram 

  • Milyen egy jó Instagram profil?
  • Milyen a jó hirdetési vagy poszt szöveg?
  • Mi az a hashtag stratégia?
  • Influencer együttműködési lehetőségek a felületen.

 

Legújabb social media felületek és hirdetéseik

  • Reddit, Pinterest, Twitter, LinkedIn, Spotify, Waze, SnapChat és influrencer marketing.
  • Menedzsment és első hirdetési kampányok létrehozása.
  • Sales funnelben elfoglalt helyük.